Partly Cloudy [2009]



            Se pare că devin fanul numărul 1 al celor de la PIXAR (sau poate că eram deja şi nu mi-am dat seama). Azi vorbim tot despre un scurtmetraj şi tot despre o animaţie, evident, mai exact cea pe care am menţionat-o ca fiind una din preferatele mele atunci când am vorbit despre „Alma”. Creatorul se numeşte Peter Sohn, despre care am aflat că că şi-a împrumutat vocea pentru animaţii  precum „Ratatouille” sau „Monsters University”, asta pe lângă job-ul standard de animator. Ca să n-o mai lungesc degeaba, azi vă prezint „Partly Cloudy”.

 Bun, cred că ştim cu toţii de unde vin copiii – aduşi de berze, bineînţeles! Ceea ce nu ştim, probabil, e de unde anume iau berzele copilaşii, lucru care ni se explică într-un mod creativ, ingenios şi extrem de original. Ca bonus avem parte de explicaţii şi pentru anumite fenomene ale naturii, cum ar fi ploaia, fulgerele şi tunetele, punându-se în acelaşi timp accentul pe valori importante ca prietenia şi loialitatea. Vă las să descoperiţi singuri despre ce e vorba în animaţia asta de numai 6 minute, aşa că, vizionare plăcută!


Notă IMDb: 8.1
Notă personală: 9.0



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu